Şerefsizlere sözler,Şerefsiz Nickler, Şerefsiz Sözler,

ßana a$Ik oLma! --> ßen oLamIyOrum !!!
>>km ne derse desin ben böleimm degisemiyorum<< TuTamicaM SözLer VerMem ßaSiT kişiLerLe MEvZuu yaPMAm ßaZı ŞyLri AsLa AfeTmem Ağır GeLiYoSa ßu SzLer FiRar SerßesT ÜsTeLeMem KaRaNLıK BeNi HaPگEdİyOr ... HePگİ GeRçEğİ GöRmEm İÇiN... AMA GeRçEk OlAn TeK şEy ›ÕŁũм› ... Ve O BeNi ÇaĞıRıYor вιℓмєz∂ιм вιя ∂αнα вιя ∂αнα ѕєωє¢єğιмι уιηє öğяєттιη вαηα ѕєωмєуι уєηι∂єη ∂σğ∂υм ѕη∂є öğяєη∂ιм уüяüмєуι ηє σℓυя вιяαкмα єℓℓєяιмı ●●●ѕσηвαнαя∂α ∂öкüℓєη уαρяαqтıм ιℓк вαнαя∂α gєяι gєℓ∂ιм вєη!! αıℓємє ∂σѕтυмα ѕℓмℓαя σℓѕυη уααмυя ѕσηяαѕı güηєşιм вєηηηηηη!!!●●● GéL BuLut oLDa Yağ Biraz iSLanDir aL BaSimi DizLériNé YasLandir DéLirMisim SéVDé BéNi usLandir.. krallar yokken efedir çakallar verilen aranın bi sonu var kral mekana gelince köpekler ayağa kalkar .. вєη ѕαηα нαℓα αşığıм..ιşтє тαм вυя∂α кαяşıη∂αуıм.уα şм∂ι тυт єℓιм∂єη.уα∂α вιя∂αнα ѕöz єтмє özℓємєктєη ѕєηι уιηє ѕєνємєм вυηα ∂αуαηαмαм ѕαηα кöℓє σℓѕαм уιηє уαяαηαмαм вιяαz υzαк σℓαℓıм вєℓкι∂є уαяαя göя вαк σ zмη км кιмι αяαя Hepsi Gidici Sen Kalıcı , Hepsi Anlık Sen Hayat Boyu , Hepsi ÇocukçA Sen GerçEkçE , Hepsi Öylesine Sen Ölesiye.. Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parcalayacak kadal asildir. Sadece çocuklar ağlar ve sadece Allah affeder eğer bir gün gidersen çocuk değilim ağlamam Allah değilim affetmem "gєçмιѕє ∂öηüк кєѕкєℓєяℓє уαѕαмαктαηѕα, gєℓє¢єgє ∂öηüк вєℓкιℓєяℓє уαѕαмαуι тєя¢ιн є∂єяιм." вιя zαмαηℓαя αя∂ıη∂αη ßαкαя αğℓαя∂ıм $ιм∂ι ∂öηüρ αя∂ıмα ßιℓє ßαкмαм вιя zαмαηℓя υğяυηα ∂üηуαℓαяı уαкαя∂м $ιм∂ι $єяєƒѕιzм кιвяιт ßιℓє Çαкмαm sevme beny ne olur,, eğer beni üzeceksen,, bırakıp gidecksen,, beny terq edecksen,, bana acı vereceksen,, yüreimi yakacaqsan,, gözyaşlarımı akıtacaqsan,, birgün bny bırakı başkasının olacaksan SEFME BNY NOLUR..=( OnA SöYlE OnU GeRçEqTeN SeVdİmM. OnA SöYlE OnU BiRdAhA GöRmEq İsTeMiYoRumM.. OnA SöYlE OnSuZ HeRşEy Çoq GüSeLL.. OnA SöYlE OnU ÇoqTaN UnUtTumM.. AmA OnA SaKıN BuNlArI GöZyAşlArI İçİnDe SöLeDiMi SölEmEe..



Otopsisi yapıLdı bu aşkın !! aŞk Bitmiş .. Konu Kapansın !!

Gözümden Akan YaşLar Değerimi BiLmeyen ŞerefsizLere SadaKam oLsun ..!

Şişthhh güçlü bir adamsın sen... Eğilme düşlerime...

DEĞMEYECEK BİRİ için..gurur yere serilir mi?

Melekler duymuyor sesimi.. KaranLık işte

Geçici HaYAtımdaN KaLıcı KiM BiLemediM....

Kalbimin Yarısını,Gülüşümü,Güneşimi Alıp götürdü Şimdi Geriye Kalan Yarım Bir Kalp Ağlayan İki Göz Ve KaranLıkLar ..!

Yaşıyor Ama Uzaktaysam Senden Bilki Seni Hiç Unutmadım ! Ölüm Değilse Bizi Ayıran Yazık Olmuş Hata Yapmışız ..

Ben Seninle Karşılaşacağımı Bilseydim başka türlü Yetiştirirdim Kendimi ...

Şimdi öyle garip bir haldeyimki.. Kimse çözemiyor bu halimi. Susuyorum, çatışma oluyor. Oysa sdece susarak özlüyorum seni..

Zor.. geçmişi unutmak çok zor..beLLi bir şey oLmayacağı ne sen boşuna soru sor..ne de kalbini yor

BirbiriNe sırTını dnmüş iki yürek.. sen ve ben

nefretmiymiş içini karartan kıskançlıkmıymıs gözünü karartan..Bana karşı kininmiymiş ansızın seni benden alan..

Artık senin gibi şerefsizlere karnım TOK..Oyuna devam romeo..ama artık JuLiet yok!

Değişken bir dünyada, ben sabit kalıyorum. Herkes başka başka severken, ben yine seni seviyorum...

Ne Kanuni ne de Fatihim..Ama isTediğim kalbi fetheder ele geçirmesini biLirim..!

RoL değişimi yaptık sanırım..TerkeDen ben peşimden koşan sen..

Dışarda Bana Bakanlar Umrumda Olmaz Çünkü ben Normalim onLar AnormaL .!

Zifirî karanlık içinde, fikrim, aydınlık,Yaşantım, en hoş aydınlık içinde, karanlık!

An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış...

biz Nrde Hata Yaptk?! ßi anLk sinrLe onca resmi yaktık! Yırttık attık onuru çoğu kez.. Göz mü değdi be 'aşkım' imrenirdi herkes..

Taş oLsan diLe geLirdin.! İşte öLe sewmiştm.. Susacak kadar biLe yanımda deiLmişsin, Geç Fark ettim...

Aşkmı Dedin Bana Saçmaladın Seni Seviyorum Diyene İnanma Yol Ver Beni En Son Bırakıpta Gidende Beni Herşeyden Çok SEverdi Boşver

Hayat Yollardan Çizilmiş Olsa bile bu Yollardan Birini Seçeceksin ! Seçdiğin Yolda öLüm oLsa biLe seLam Verip Geçeceksin !

Aşkıma Bir Ceza Ver kaLbim Seni Sevmesin Senin Yalan Aşkına Allah Muhtac Etmesin ..!

YıLLardr içimde 1 çocuk ağLar İşte hep bu yüzden ısLak gözLerim ..Sende çekip gitme dayanamam yar,Öle Taş değilim sandığın kdr..

Ne yalan sözler nede boş sevdaların kızıyız seviorum dediğimde tapmayı gülerken ağlamayı can yakanların canını almayı öğretti hayat..

Biz aşkı iki öpücük sananlardan değiliz sevdiğimiz için dünyaları yakanlardanız köşkten konaktan değil isyankar sokaklardan geldik tek elde 2 gül tutmayız sevdiğimize ihanet gibi bir ŞEREFSİZLİKLE sırtından vurmayız !

Biz Biz Olduqumuz Için SeviLdik ßizi SatanLarı KaLbimizden Bir Bir SiLdik . Geride 3-5 Kişi kaLdık ama içimiz rahat MutLuyuz ! Çünkü Bu yaşımıza kadar Hiç Adam SATMADIK ! KraL OLmayanLara Taç taktık İşte En Buyuk Hatayı da ßurda Yaptık.!

MüsLümcüyüz JiLet Atarız BayrampaşaLıyız Can Yakarız aLem DedikLeri Buysa öLümüne İsyankarıZ ..!

Biri Gider Biri Gelir Hayat Hep böyLedir Vedalar Koysada Bazen Gitmek Gerekir MeseLe Beklemek,özLemektir ..Belki Ben yanıLdım Sonum DepresiFtiR !

Sevgiyi gostereceksin benim gibi Söylemek yetmez Gozlerinde olacak soylemek yetmez.Sevgi herşeydir, kalbe hapsedilmez. Seveceksin benim gibi ama buna senin yureğin yetmez !

Sensizliğin acısını sen nerden bileceksinki sen hiç sensiz kalmadınki

Bir destan yazar gibi gündüz gece ben hep seni yazmışım yüreğime gizlice..!

Değişken bir dünyada, ben sabit kalıyorum. Herkes başka başka severken, ben yine seni seviyorum...

Eyy yar..'BAna senden,sana benden başka herkes yapancı,herkes el....

'nefess aLma efess aL'

Hep derdim ya son sevdiğimsin diye… Son sevdiğim değil… Son “Seviyorum” dediğim oldun..

ßana Hava Atıcan Die Kendini Kasma Damarındaki kanın ßiLe ßana HasTa !

Şimdi Gitsem KoymazKi..KaLsaM Neye YararKi.. Sana AşK HiÇ YaKıŞmaDı..ßen YaKıştıRaMamKi..!!

BirdeN GeLeN BiR HeYeCaNdI..SoNu oLmAyAn bİr mAsAlDı..aLıŞkAnLıK YaPtI BıRaKmAdI..SoNrA YoK oLdU SızLaDı cAnI...

Hafızam Çok KuvvetLi gLiba UNUTAMIYORUM ..

Göz göze gelme gözlerimle, o gözler bana bir şeyler söylüyor. Bakışlarını kaçırsanda benden, o gözler beni sevdiğini söylüyor..

Sevilmek için illa güzel mi olmalı? Çirkinin gönlü güzele düşmez mi? Ağlamak için illa yaşmı akmalı gözler gülerken kalp ağlamaz mı? Gülü koparmak için illa dalından mı koparmalı? Gonca dalında solmaz mı? Öldürmek için illa silah mı olmalı gözler silah bakışlar kurşun olmaz mı?

Aşığım ek iş olarak da öğrencilik yapıyorum

Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et ! çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir..

Kahretmişim hayatıma her gece içiyorum Sevilmeden sevmenin cezasını çekiyorum . !

Sussun istiyorum şu koca kalabalık...Konuşmasın,gelmesin,gitmesinler yanıma.İhtiyacım yok çünkü yeni bir hatıraya..

Aşk NasıL İki kişiLik.. Göz göRe göRe deLiLik..Hani Hayat MüşteRekti Üzüntü neden Tek KişiLik...!

Her haLinLe biRTanemdin GözümDen düştün..ZaTen hiç Benim oLmadın..Hatta öDünçtün !

Düşlerimde Puslu Bir İntikam Bileklerimde Bayat Bir İntihar..Oysa Ölünecek Bişey yokmuş Sen Gidince Yaşanacak Bişey Olmadıgı kadar..!

sen Hiç korkma Yarın Senin Ynında YenideN k0ş Yollarda..

°●..єѕ тυт ωєн..●°
(((ACITIY0RrrrRrrrR)))


[●..!gσтт нαLт мiiя Diiє αυgєη zυ!..●]
(((ALLAH GÖZLERIMI KAPALI TUTUY0R)))

"_н α ѕ я є т i к α η D ι я_"

Kalp kalbe karşı derler sende üzüldün mü Ay bile çeker gider geceyi hiç düşündün mü..


♂ + ♀ = ♥

BUDA Bİ ÖNCEKİ KONUMUN NİCKLERİ ..

Ne Unutacak Kadar Nefret Ettim .. Nede Hatırlıcak Kdr Çok Sevdim ..

KaN ve AteŞ Küfredyor Tüm Masallra Yas TutuYor MeLKLeR KaranlığıMıza Ve Nasırlaşmış YüreğinLe Sen Aciz Dünya...!

Beni kaybedersen bi daa asLa ßuLamassin o aç Gözlü kaLbine Rahat batmasin !


Canım ßiLe emanetken, kayBedecek neyim oLaBiLirki ?

KuzuLar Için Aglayan Kurtlarda vardır Hayatta ...!!!

kendine fazla güvenme ... kendini fazla beğenme ... yıkılırsın günün birinde ...

Siz hiç makyajsız palyaço gördünüz mü? ben her gece aynada görüyorum ..!

Ölünce Özler miyim seni Sen Öldürdün Beni Ama Ben Hala Özlüyorum Seni..

Nefesin Kadar Yakın Olsamda Ben Sana..Yıldızlar Kadar Uzak Oldun Sen Bana ..

Ölen Bendim Gidense Sendin !

ßir ÇıLgın Gibi Şimdi Hayatım..Ne Svgim Kaldı ..Nede Gözyaşlarım !

GözLerimdeki Acıyı Cekme Kanına Ruh'un GüLüsümün HayaLiyLe DoLsun..

Sen Sorgularken Beni Kafanda,Ben Gözlerine Bakıyordum KuşkuyLa!Bir Tek Sözün Bağlardı Beni Sana,Oysa Sen Hep Susmanın Koynunda...

sna canımdan can werdim daha ne yapacaktım!

Başarılar Gelir Geçer, Asaletin ßize Yeter Aslanım !

ßu Gençliğim Harßì Yaralı Nitekim ..

Elini SON Defa Yanağıma Koy, İstemiyorsan Giderim..

ELbette beni sonsuza deK sevmek zorunda deiLdin !! Sahibin deiLdim sadece sewgiLindim ..

DertLerLe YaŞamak HayLi Yorucu KaderLe Oturup Zarmı SaLLasam..

KaderimSe Çekerim Çilemse Güler Geçerim ..!

SaNa oLaN GüveniM SonsuZ EğeR YakalarsaM DonsuZ, * SusuZ SabunsuZ

Dünyanın 1000 kahrını çektim Sensizlik Bana Göre Değil Asla Durmadı Gözyaşım Bak Birtanem Gel Başını Omsuma Yasla !

Sonların Başladığı Yerden Başlangıçların Son Bulduğu Yere Gidiyorum

( ¹7 ) Isteyen DeğiştrebiLir Kafasına Göre ..

OdaMıN HayaLetisin,SessizLiqine A$ıqıMM ...

Söz Bíttí // Kaç yaLancı yaz geçirdi buz kesti gönLüm !

DöN! NasıL KimLE NerdeyseN.. DöN! ßenİ ßiraZ SevdiyseN ..

ßasitLer İftira EdeR ! / AcizLer Şikayet EdeR.! / AsiLLer De İdare EdeR..!

Bir GözLerim Vardı GözyaŞım KaLdı.. Son İLacım Vrdı O da Sensiz KaLdı..Bitti Yüreğimde Acısı KaLdı..


Hayatın ayağına getirdiği Tüm fırsatları değerlendir..Çünkü ikinci bir fırsat içinn sen hayatın ayağına gider ve boş dönersin!

WeLcome To Darkness Life!

Daha boyun 1 karış...peşimde dolaşacağına otur dersne çalış..!

SessiZ Bir ürperiş HaLindeyim..Kimsesiz ve yanLızz Biryerlerdeyim

GözLerin beni kalabalıkta aramasın!! BiLki insanLarın olmadığı bir yerdeym!!



ben yokum ve yanlızlığa tokum gözlerim kapanırken hisset ruhumun yolunda yolcuyum..

Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin GeLince Hesap Vereceksiniz !!

Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana

ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere Isyan Edemem Artık

Sevgini Kıymet ßilene ver ! Ne Zor OL KırıL Nede Yumuşak oL EziL..

Bende Emanetti Sevdan Bir Armağan KabuL Ettim Ama İstedin Geri verdim..

ßiliyorum Senin Niyetin Benden Uzak KaLmak Yakıştımı Be GüLüm.. Bizi Böyle Arkadan VurmaK !

Masum Bir Günahsa Yaşadığım Gururumdan Susarım ..!


Bu Ne Bitmez AyrıLık Bu Ne Bitmez ÖzLem ..

BU DUNYAYA NASIL KAZIK ÇAKILIRMIŞ HERKESE GOSTERECEM... !

İşte Benim En Sevdiğim Yazıyı Paylaşayım

Hayranım sana sabrına
Sakince karşımda durup meydan okuyan o tavrına ..
Varlığına ...
Biliyorum kurtarırsın beni sen herşyden
Aşığım Senin aşkına ..

Tüm ÜmitLeriM SendeYDi..! // Her Zaman BöyLe OLmam Bence FaydaLan Bu DurumDaN [.....] !

ßen seninLe toprağa giderim diyenLeri Çok gördüm ..ßen öyLe diyenleri toprağa hep yalnız Gömdüm..


sen kararlı ol, kararında arkanda olacak birileri hep olacaktır
buna da güven...
değil güneşin battığı ufuk
cehenneme kadar seninleyim...

Aşk oLunCa konu..geLmiyo sohBetin sonu!!

ÖzneLerime Karışmadan GirebiLeceksen CümLeLerime,Kirpik ÜçLarımı IsLatmadan GidebiLeceksen ve Göz BebekLerime Çocuğun Gibi BakabiLeceğine Söz Vereceksen

Burlarada Senden Çok Bir Görsen AnLarsın..Oralarda Benden Yok Bir Düşünsen Anlarsın !!

Hiç sevmedim, bu kadar sevgilim...Ne gecem var, ne gündüzüm ! Şarkılarda matemi var, Yarım kalan Öykümüzün !

♀● Yanmakta güzeldir bazen...Yakan değerliyse !

Yok olup gitmek vardı şimdi... yanımda hüznümle çok uzaklara ...

SİLEMİOSAN , KARALA! / Чοк οŁυρ gįτмєк іsτіояυм

кımınĿε dans εττıqınıze dıккaτ εdın ;
coк кısının τopuqu кırıĿdı...[ √ ]

Kac Defa Attırdın Ki kaLbimi ?Bir Defada Durdurasın !!

İster Susar AyrıLık KonusmasıNı DinLersin..İster HayKırır AyrıLığa 1 Kez oLsn isYan edersN ..

ßendeKi aŞklar Pc kapanınca biteR !

ηє zαмαη gözℓєяιηιη ιçιηє вαкѕαм ; вιℓιуσяυм ιкιмιzι∂є αşαя , σ кαρıηιη αякαѕıη∂αкι мαѕαℓ....!

Anlam veremedim,veremiyorum insanlar yapiyor hep rol, iyiler sayiyor yerinde kötüler aliyor hep yol…!

Çıtıpıtı olgun olmuşsun,içini dışına vurmuşsun.DIŞINI SÜSLER,İÇİNİ TAKMAS OLMUŞSUN!...


Eski yeRini kaLbimDe aRama..GözümdeN aKan seLe kaRış†ın.. !

Emrah Keskinkaya'
Öğrenmeyi uğraşmayı felsefe edinen bir insan evladıyım. 2 haftada bir telefon değiştirmeyi seven dengesiz biriyim. Farklı olma çabasındayım. Herkezde olan bende olmaz. Yeni çıkan laptop,telefon,tablet vs kullanmayı ve çözmeyi severim. Sizlere Hergün yeni güncel ve temiz bilgiler sunmaya çalışacağım kısacası bundan sonra

BERABERİZ :) ...

0 yorum:

GEREKLİ


Recommended Post Slide Out For Blogger
 
© Copyright 2012 Ozicab Web Design | Tüm haklari Oguzhan Cabbaroglu'na aittir.